Модуль. Графічний дизайн
Урок 1.
Урок 2
Урок 3.
______________________________________________________________________
Урок (дистанційно) .
1. Комп'ютерна верстка. Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги) набору. Сітка
2. Відеоурок
3. Здати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1400034
______________________________________________
Тема 3. Основи композиції та дизайну
Урок 21.
Урок 19-20.
2) Практична робота 5
Урок 17-18.
1) Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність
2) Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика
Урок 16. Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні
Урок 15. Відеоурок
1. Колір. Теорія кольру. Колористика. Колірний круг.
2. Система Pantone.
3. Колір в рекламі. Насиченість, світлість, колірний тон. Психологія кольору. Створення гармонійних колірних посилань
Здати тест
Урок 13. Створення елементів для веб-сторінок
Урок 12. Ретушування і художня обробка фото
Урок 9-10. Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами. Трансформація об'єктів. Створення колажів.
1) Відеоурок 1
Урок 8. Основні інструменти для виділення у Jimp
1) Відеоурок
2) Тепла осінь:
3) Листки
Портфоліо. Електронне та друковане портфоліо. Резюме
Тест до Уроку 5
Дошка для публікації робіт Padlet - 11-A клас
Дошка для публікації робіт Padlet - 11-Б клас
Про цифровий підпис
Країни - база даних
Дистанційне навчання
07.12
Урок 14. Графіка для веб-середовища
Опрацювати матеріал презентації: https://drive.google.com/file/d/1_qMo2HGmGrra0mEUKNyP4T_Rm4I6JqPY/view
01.12
Урок 13. Практична робота 2. Створення вебсторінок
1. Теоретичний матеріал - повторення: Створення вебсторінок - презентація.
2. Практичне завдання:
1)Створити таблицю за зразком:
назви пір року виділити напівжирним;
змінити колір тексту;
додати колір комірок;
змінити колір меж таблиці.
______________________________________________________________________
Каскадні таблиці стилів - презентація
Посібник з Web-дизайну (О.Пасічник) (виконати вправи на с.171-177)
Немає коментарів:
Дописати коментар