Гурток "Основи програмування"

Матеріали до STEM-турніру:

#2. ПРЕЗЕНТАЦІЯ_STEAM-турнір_7-9_2024.pps (sharepoint.com)

OneDrive (sharepoint.com)


Модуль random

random import - підключення модуля 

x = random, randint(1,10) - випадкове ціле число від 1 до 10 




Модуль Черепашка (python):

https://docs.python.org/uk/3/library/turtle.html

http://nikolay.in.ua/distantsijne-navchannya/6-klas/892-modul-turtle-dodlatkov-komandi-vikonavtsya-cherepashka

https://ua.izzi.digital/DOS/193559/276450.html



https://drive.google.com/drive/folders/1Il7TqTlPbSA4Rv3gz49yc_fjIY3K_a4Z

Блакитний монстрик

Зачарований ліс


05.01.2021 Заняття 32. 

Тема. Подолання перешкод. 

Проект "Динозаврик"



















02.11.  Заняття 15

Тема  Однакові програми для кількох виконавців. Нескінченні цикли

1. Проект "5 квадратів"













2. Додатково: Зробити аналогічний проект "5 кіл" 

Скрипт для одного кола :





31.10. Заняття 14

Тема. Введення поняття "подія". Різновиди подій

1. Проект "Спінер"



2. Проект "Веселий жучок"

Сцена: 2 образи                                                         


 Скрипт для Сцени:



Веселий жучок: 2 образи 


Скрипти для Веселого жучка:





Виконати самостійно. Поекспериментувати, натискаючи на стрілки вниз/вгору/праворуч/ліворуч, натискаючи на жучка і на тло.
Можна розширити проект, додавши щось своє. 


29.10 

Посилання на приєднання до групи для онлайн-занять:

 https://join.skype.com/hqI81epm1L3l


27.10 Заняття 13

Тема. Поєднання циклів різних типів. Повторення



Завдання 1. Виконати завдання за зразком. Координати точок (x,y) підібрати самостійно (різні для кожної кульки), всі інші команди - за зразком, однакові для обох кульок. Звернути увагу на команду  "Штамп". Виконати проект, поекспериментувати зі зміною координат (х,у). Зберегти проект.
 

Додаткове завдання. Придумати  і реалізувати власний проект з анімацією кількох спрайтів, використавши різні типи циклів.







Немає коментарів:

Дописати коментар